divendres, de gener 12, 2007

 

Encesa solidària a Sant Celoni

El divendres 15 de desembre La Salle Sant Celoni va il·luminar el pati de l'escola amb la llum de més de 1200 llantions. Les capses de regals que ambientaven part del pati ens recordaven el lema de l'encesa: "L´altre és un regal". També la projecció d'imatges de personatges que al llarg de la Història han estat un regal per la Humanitat ens va fer pensar que nosaltres també ho podem ser per als altres. Concretament amb aquest acte estàvem col·laborant en l'escolarització de nenes a les escoles del Nord del Togo. Els nostres alumnes van estar contents de poder oferir-nos la lectura de les seves narracions i reflexions més representatives.

Malgrat el fred i els problemes per encendre els llantions a causa del vent, va ser un acte molt familiar i participatiu.




Gràcies a tots els que l'heu fet possible!








Comments:
Molt ben fet. Esta bastant currat. Es una bona campanya!
 
L'encesa va està molt bé! a mi em va agradar molt. Els llantions il.luminaven la salle i quedava molt bonic!
 
No vaig poder assistir a l'encessa solidària, però segons aquest article escrit per Sandra Payàs m'encantaria poder haver assistit. Trobo que és un acte molt bonic, solidari, encantador, il·luminar l'escola amb uns llantions portats pels alumnes i familiars de LA SALLE.
 
l'encesa va ser magica.Ja per nosaltres o per totes les persones presents.
llastima que algunes s'apaguesin degut al vent que feia.
Esperem repetiro l'any que ve.
La salle
 
Va està molt bé!Quedava molt bonic tots els llantions per què il·luminaven l'escola.
 
Aquest any no he pogut anar a l'encesa però els altres anys si que vaig anar-hi i i amb les espelmes per tota l'escola queda molt bonica, encantadora i molt il·luminada. Us recomano que anessiu l'any que ve a aquesta encesa solidària que fa La Salle Sant Celoni.
 
Jo no hi vaig poder anar... Però m'agues agredat anar-hi!
Per les fotogràfies es veu que va ser una bona encesa i tot va ser molt bonic. Esper-ho poder-hi anar el pròxim any!
 
Hola!!!!
Nosaltres vam estar a l'encesa solidaria va estar molt be encara que el vent no va deixar que s'encenguessin totes les espelmes. Va participar-hi molta gent i es van recaptar molts diners per la gent del tercer mon.
esperem que l'any que be participis tu tambe!!!
 
WolaaaS jo si que hi vaig poder assisTir va ser molt Xulaa !!
i va quedar molt BÉ !!!
L'any que ve es repeteiX.Els nens petits Van llegir molt be Però feia una miqueta de fred pero aiXo es lo de menys Wnu.. AdeWw que vagi mbb
 
Va estar molt bé!!
Tot i que va fer una mica de vent va ser tot molt bonic!
 
Per les imatges, es nota que l'encesa va ser propera a les persones i als participants.
Molta gent petita fent coses petites, canvia el món.
A veure si l'any vinent puc ser-hi. Gràcies.
 
Wenas!!

Eis! L'encesa de perlaZ!!
Jo vaig llegir!! XD!
Va estar mub!! Cada any ens nem superant... cada any la cosa va ames... cada any es inolvidable... cada any es especial!

Sant Jordi ja s'acosta... i les camisetes de la Salle d'aquest any ja estan apunt per estrenar!!

Formes part del problema o de la soluciÓ?


Inga! Gràcies per tot el que feu P R O I D E!!

By_your alumna de 3rB laia Rovira!!
 
Publica un comentari a l'entrada

<< Home